Ανάθεση ακινήτου

Τι απαιτείται και τι πρέπει να γνωρίζεται.


 • Απαραίτητη είναι η εντολή ανάθεσης από τον ιδιοκτήτη. Η εντολή ανάθεσης, είναι η γραπτή ανάθεση του προς πώληση ή ενοικίαση ακινήτου ή της επιχείρησης από τον ιδιοκτήτη προς το γραφείο μας, η οποία είναι ενυπόγραφη. Το γραφείο μας αναλαμβάνει ακίνητα και επιχειρήσεις προς πώληση ή ενοικίαση σε όλο τον νομό Ηλείας και εκτός νομου κατά αποκλειστικότητα, με αποκλειστική εντολή ανάθεσης.

Για να έχουμε πλήρη εικόνα του ακινήτου σας ώστε να εκτιμήσουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια την εμπορική (πραγματική) του αξία και να το προωθήσουμε ανάλογα, πρέπει να διαθέτουμε πλήρη φάκελο με τα απαραίτητα έγγραφα. 

Όσο αφορά:
• Κατοικίες (μονοκατοικίες, μεζονέτες, διαμερίσματα) επαγγελματικούς χώρους (γραφεία, καταστήματα, βιοτεχνικούς και βιομηχανικούς χώρους, αποθήκες, πάρκινγκ, κ.τ.λ.) χρειάζονται σε απλά αντίγραφα:

1. Tίτλους ιδιοκτησίας (συμβόλαιο αγοράς, ή γονική παροχή, ή αποδοχή κληρονομιάς, ή δωρεά κ.τ.λ.)

2. Άδεια οικοδομής.

3. Κατόψεις.

4. Τοπογραφικό διάγραμμα οικοπέδου στο οποίο περιέχεται το ακίνητο.

5. Στίγμα στον χάρτη με την ακριβή τοποθεσία του ακινήτου (μέσω εφαρμογής Google Earth, ή Google Maps, Google Streetview, ή συντεταγμένων)

6. Απόσπασμα κτηματολογικού διαγράμματος.

 •  Αγροτεμάχια και οικόπεδα, χρειάζονται σε απλά αντίγραφα:

1. Τίτλους ιδιοκτησίας (συμβόλαιο αγοράς) ή γονική παροχή, ή αποδοχή κληρονομιάς, ή δωρεά.

2. Τοπογραφικό διάγραμμα.

3. Στίγμα στον χάρτη με την ακριβή τοποθεσία του ακινήτου (μέσω εφαρμογής Google Earth, ή Google Maps, Google Streetview, ή συντεταγμένων).

4. Απόσπασμα κτηματολογικού διαγράμματος.

Εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν διαθέτεται κάποιο από τα παραπάνω έγγραφα, σας γνωρίζουμε ότι τηρείται αρχείο στην εκάστοτε πολεοδομία ή υποθηκοφυλακείο της περιοχής που υπάγεται το ακίνητο σας και στο αντίστοιχο συμβολαιογραφείο που πραγματοποιήθηκε το συμβόλαιο αγοράς ή συμβολαιογραφική πράξη.

Όλα τα έγγραφα των ακινήτων σας, θα τηρούνται στο ταξινομημένο αρχείο του γραφείου μας, σε περίπτωση που σας χρειαστούν στο μέλλον.

Τρόποι αποστολής εγγράφων:

Εάν δεν είναι εφικτή ή επίσκεψη σας στο γραφείο μας, π.χ. λόγω απόστασης, μπορείτε να μας αποστείλετε τα απαραίτητα έγγραφα του ακινήτου σας:

Ηλεκτρονικά, με συνημμένα αρχεία μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) και αποστολή στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), εφόσον έχετε τη δυνατότητα σάρωσης των εγγράφων με σαρωτή (scanner) ή ευκρινείς φωτογραφίες.

• Ταχυδρομικά, στην ταχυδρομική διεύθυνση του γραφείου μας. (Μεσιτικό Στούμπανου, Κολοκοτρώνη 20, Αμαλιάδα 27200)

H αμοιβή του γραφείου μας στην περίπτωση πώλησης ή ενοικίασης του ακινήτου σας διαμορφώνεται ανάλογα κατόπιν μεταξύ μας συμφωνίας.

Στη περίπτωση εξ ολοκλήρου αυθαίρετων ακινήτων ή πρόσθετων αυθαίρετων κατασκευών, το γραφείο μας αναλαμβάνει τη νομιμοποίηση τους με χαμηλές τιμές μέσω των πολιτικών μηχανικών μας.